Ga naar inhoud

CdAB 109 [CIX] Ik mag hier zeggen wat ik wil.


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tentamenweken moeten afgeschaft worden. Ze veroorzaken depressies.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en Jas jij schijnt in de buurt te wonen, kan mijn overige eten wel door je brievenbus deponeren als je dat wil.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo jongons serieuze vraag hier. Inmiddels woon ik een jaartje op mezelf en begin toch wel serieus te koken. Punt is dat ik op maandag met vriendjes eet, dinsdag met huisgenoten, donderdag met m'n wijffie en vrijdag weer met vrienden. Blijft de woensdag over waarop ik kook. Kan alleen de helft van mijn shit dan vervolgens weggooien omdat alles te veel is. Iemand een tip? Zonde van mijn doezoes anders, en van het eten natuurlijk. Vries nu in, maar dan hoef ik vervolgens weer niet te koken de week erna en ik vind koken leuk.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een goede, hedendaagse vriezer hebt + goede, afgesloten, bakjes, hou je het meeste wel een paar maanden goed hoor. Vries s winters vaak stamppotten in bijvoorbeeld. Bak er dan alleen wat vlees bij en klaar is Kees, eh Michel. Anders kan je iemand mee laten eten die desbetreffende dag. BV Iemand waarvan je weet dat die 't (ook) niet zo breed heeft, :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Godsamme, moest me een end fietsen om even een pakketje op te halen. Maar goed, het was het waard. Het boek: 'De complete verzen van Nostradamus' is nu in mijn bezit, zocht m al effe. Ga er alleen geen 50 ballen of iets van die strekking voor neertellen... 7,50 inclusief verzendkosten is meer dan voldoende!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...