Mindless Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 All night long baby Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Jij hebt makkelijk praten in die blokhut van je Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Hai jongens wie doe ik na ''Ik ben 42 en jullie zijn allemaal kinderachtig en geen echte PU-FANS en jullie moeten allemaal opkankeren ze zouden hier een paywall moeten neerzetten zodat de enige bezoekers nog 3 42-jarige mannen met een midlifecrisis zoals ik zouden komen stelletje baklappen jullie zijn geen bazige bazen zoals ik en oh ja heb net gemasturbeerd want heb geen vrouw'' ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Reactie is plagiaat! Slotje! ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Verder gaat alles goed? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Fout! Het was EarlyGamer. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Ik later Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 @AJ Als je aan het solliciteren bent naar een volgende ban, ben je goed op weg. Je 'krediet' is bij deze verspeeld. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 OMGWTFJAS Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Het enige dat die kerel doet is hatelijk reageren op iedereen die hier een account heeft en enigszins actief is. Maak je daar een grapje over krijg je een waarschuwing. Kom ooooop. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Waarschuwing vind ik trouwens helemaal oké, chapeau want de communicatie gaat nu beter inderdaad. Wel snap ik niet dat mijn reactie blijft staan en ik meteen ''mijn krediet verspil'', terwijl anderen geen waarschuwing krijgen maar wel een ''Bericht van MetalGearBob vernietigd'' bijvoorbeeld. Waar zit precies de grens tussen deze twee behandelingen? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Oh jemig, maar hoezo dan? Is het vanwege het woord ''opkankeren''? Want ik heb er goed over nagedacht of ik dit er in moest zetten, maar zag het ook zonder waarschuwing in andere topics gebruikt worden dus dacht dat 't wel door de beugel kon. Is het omdat ik iemand belachelijk maak? Meneer Early plaatste tijdens mijn ban ook ''opgeruimd staat netjes XD'', dus ik speel met gelijke munt. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Wil jij eten blijven ontvangen van mij door je brievenbus?? Dan zou ik dat krediet maar gauw weer aanvullen ja! ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Ik had een vies plaatje gepost lel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 NIet janken, wees blij dat het bij een waarschuwing bleef. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Milamber Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Haha... Jas doet mod dingen.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 12 november 2017 Delen Geplaatst: 12 november 2017 Ik vraag gewoon waarom anderen een verwijderde reactie krijgen en geen waarschuwing, en ik voor iets vergelijkbaars een dreigement op een ban. Ipv er op ingaan jank ik weer. Net zoals vorige week toch? Had dus al een PM gestuurd een paar uur geleden waarin ik ook al aangaf dat ik waarschijnlijk weer de ''niet zo janken'' reactie zou krijgen ipv een antwoord, en zie hier. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 12 november 2017 Delen Geplaatst: 12 november 2017 >Je 'krediet' is bij deze verspeeld. Jij speelt met je privilege om op deze site te komen, vriend* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 12 november 2017 Delen Geplaatst: 12 november 2017 Kan iemand deze "Arendjan" anders gewoon bannen. Wat een kansloos figuur is dat zeg ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 12 november 2017 Delen Geplaatst: 12 november 2017 Weer een prachtige dag om met de gordijnen dicht te gaan gamen. Gaan jullie iets leuks doen vandaag ? Hans out. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 12 november 2017 Delen Geplaatst: 12 november 2017 een creatieve presentatie voorbereiden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 12 november 2017 Delen Geplaatst: 12 november 2017 Ja de druiven zijn nog steeds zuur. Sterker nog, zijn rozijnen inmiddels. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 12 november 2017 Delen Geplaatst: 12 november 2017 Sinterklaas cadeaus kopen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 12 november 2017 Delen Geplaatst: 12 november 2017 Dat is geen nieuw kwaaltje, hoor. Dit krijg je al een tijdje als je in probeert te loggen terwijl je al ingelogd bent (via bijvoorbeeld een ander tabblad). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 12 november 2017 Delen Geplaatst: 12 november 2017 >>Je 'krediet' is bij deze verspeeld Zei je moeder gisteren ook! Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten