Ga naar inhoud

CdAB 109 [CIX] Ik mag hier zeggen wat ik wil.


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hey Jas, ik vind je een hele lieve jongen en heb dagelijks de hoop je in levende lijve tegen te komen, maar je doet nu bij mij wat ik niet bij Earlygamer mocht doen. Ik scheld daarnaast zelden met kanker, dit was waarschijnlijk de eerste keer in mijn 5 jaar op deze site, meer expres grof bedoeld want vond het passen bij mijn imitatie van gefrustreerde 42-jarige tokkie die een paywall op pu.nl wil. Als je nou gewoon zou reageren op mijn PM. Heb voor het eerst in mijn pu carrière een PM naar een moderator gestuurd, als dat geen verbetering is!! Maar ipv een reactie daarop wordt de inhoud daarvan naar de CdAB gehaald. Goeie motivatie.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnaast is Dunnedraak voor een vergelijkbaar plaatje dat hij had gepost twee weken geleden geband, want dát was provocatie.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jongens wil toch even excuses maken. Had de CdAB een paar dagen niet gelezen en niet ''Bericht van Kotter verwijderd, kk junks worden hier niet getolereerd. Volgende krijgt een mep met de scepter vanuit de ivoren toren.'' gezien. Groetjes.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...