Ga naar inhoud

CdAB 109 [CIX] Ik mag hier zeggen wat ik wil.


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Minder groente kopen ;-). Haha dat werkt dus niet. Als ik meerdere groenten nodig heb dan gebruik ik ze niet helemaal. >Bakje met 2 kipburgers of kipschnitzels, 1 potje groente, zakje gebakken aardappels. Simpel, goedkoop, snel klaar. Geen wereldmaaltijd maar goed voor in je eentje. Anders soep met brood en als beleg gebakken ei, rookworst of broodjes. Ja dit soort shit deed ik in het begin veel, maar ben nu een jaartje verder en wordt onderhand wel saai. Ben nu advanced level 100 5-sterrenkok, zo maak ik nu nasi enzo. Kan je ook idd prima bewaren zoals Outlaw zijn, maar vind juist kokkerellen wel leuk worden nu ik merk dat ik 't kan. >Koken is voor wijven man Je moeder valt op mannen die kunnen koken vandaar. >Eet gewoon meer mietje. Jouw moeder ook. En die van bnwr.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nou voor vier kookt mag je de rest in Delft langs brengen.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...