DunneDraak Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 De grap die jij niet begrijpt Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 >Minder groente kopen ;-). Haha dat werkt dus niet. Als ik meerdere groenten nodig heb dan gebruik ik ze niet helemaal. >Bakje met 2 kipburgers of kipschnitzels, 1 potje groente, zakje gebakken aardappels. Simpel, goedkoop, snel klaar. Geen wereldmaaltijd maar goed voor in je eentje. Anders soep met brood en als beleg gebakken ei, rookworst of broodjes. Ja dit soort shit deed ik in het begin veel, maar ben nu een jaartje verder en wordt onderhand wel saai. Ben nu advanced level 100 5-sterrenkok, zo maak ik nu nasi enzo. Kan je ook idd prima bewaren zoals Outlaw zijn, maar vind juist kokkerellen wel leuk worden nu ik merk dat ik 't kan. >Koken is voor wijven man Je moeder valt op mannen die kunnen koken vandaar. >Eet gewoon meer mietje. Jouw moeder ook. En die van bnwr. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 >Tenzij hij het in een ziekenhuis doet, of rond de stationsbuurt.., Reis je ooit met de trein Relic ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Als je nou voor vier kookt mag je de rest in Delft langs brengen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Streepje X Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Shit, lees dit nu pas! Net een bestelde pizza naar binnen gewerkt! Nou ja, desalniettemin was het een goed idee! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 In een bakkerij bakken ze broodjes en dat duurt een eeuwigheid. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Ik snap de vraag!!! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Je onderschat mijn brievenbus!!! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 https://pbs.twimg.com/media/BxQH-QIIAAA8HSX.jpg Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Een zeer mooie ochtend gewenst! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Ik hoop echter dat jullie middag bagger is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Nou daar heb ik jouw wensen niet voor nodig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 verkeerd topic ban. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Ik vraag me ook af hoe hij eet, een joint rookt en assissins Creed speelt onder de douche. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Ik weet het niet meer reliek. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Ik heb het waarschijnlijk niet gezien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Op de camping betaal je geen huur inderdaad Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Mag dit zomaar mods? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 9 november 2017 Delen Geplaatst: 9 november 2017 Kan een mod mijn naam veranderen in 'Relic2' Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Junk forum Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 En gingers die tegen me praten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Kotter, ben jij zo? https://youtu.be/Dkm8Hteeh6M Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Goedemorgen bazige bazen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Ik neem aanstoot aan het woord vies Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Ik ben toch geen douane!? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten