Jas Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Doe normaal! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 [](https://youtu.be/K918CzwGSEk) Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 [ARGH!](https://youtu.be/K918CzwGSEk) Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Misschien is het wel een vaporizer-junk, dat is gewoon gezond! Ohja: >Bericht van Kotter verwijderd, kk junks worden hier niet getolereerd. Volgende krijgt een mep met de scepter vanuit de ivoren toren. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Snap jij het ook Noatak?!? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 OKÉ! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Hatsjoe! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Koel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Met veel schaamte en schrale trots schrijf ik dit bericht; Na een aantal pijnlijk lange maanden is het na alle #metoo heisa ook aan mij om een boekje open te doen. Het begon allemaal onschuldig, maar na wat digitale correspondentie besloten we om eens af te spreken. Ik ben zoals o.a. Roodbaard ongetwijfeld kan onderbouwen helemaal niet vies van wat plezierig geslachtsverkeer, maar wat er die avond gebeurde zal altijd een snet op mijn ellendige bestaan zijn. Ik vertelde dat ik de vorige dag Indonesisch had gegeten en daardoor behoorlijk winderig was. Hij werd onmiddelijk wild van begeerte, want het rook zo vertrouwd. Hij beloofde alleen even te snuffelen, echter ging heel die joekel naar binnen. Mijn anus zal nooit meer hetzelfde zijn. Je zult merken dat hij doet alsof zijn neus bloedt. Jij. Jij bent een monster. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Heb je het over seks? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Ik mag hier zeggen wat ik wil. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Wanneer krijg ik ook moderator bij mijn naam? Ik ben al een tijdje junior relevantiemod Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Nu camping Fort Oranje gesloten is moet ik voor aankomende zomervakantie op zoek naar een alternatief. M'n oog is gevallen op Bohemian Grove..alleen blijf ik wel uit de buurt van het homoseksuele gedeelte daar want ik ben heteroseksueel voor de duidelijkheid. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Ik zou me wel laten testen als ik jou was. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 Mag ik mee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gamenoodles Geplaatst: 10 november 2017 Delen Geplaatst: 10 november 2017 @relic, ff naar Nederland zit er voor mij helaas niet in, ik woon namelijk vlak bij de Spaanse grens. Verder rook ik geen wiet maar hash, van wiet word ik lui en aangezien ik 6 dagen per week werk moet ik een beetje bij de les blijven en met hash ben ik lekker ontspannen maar kan ik nog normaal functioneren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Waarom ga je het niet in Spanje halen dan ? Daar blowt 95% van de bevolking.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Bier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 En zwembad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Wat een prachtige dag om met de gordijnen dicht te gaan zitten gamen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Solonaise feat. franse flesje & glaasje nr zesje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Pardon? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Ga je dat zingen vanavond? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Kan het desbetreffende websitefeedback topic niet vinden (als ie er was), maar ik kreeg net dit nieuwe kwaaltje voorgeschoteld na drukken op "inloggen". https://i.imgur.com/o503w8Y.png Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 11 november 2017 Delen Geplaatst: 11 november 2017 Ik verontschuldig mij overigens voor die kutzin. Maar iig, in plaats van het inlogscherm werd dus dezelfde pagina opnieuw geladen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten