Ga naar inhoud

CdAB 109 [CIX] Ik mag hier zeggen wat ik wil.


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Met veel schaamte en schrale trots schrijf ik dit bericht; Na een aantal pijnlijk lange maanden is het na alle #metoo heisa ook aan mij om een boekje open te doen. Het begon allemaal onschuldig, maar na wat digitale correspondentie besloten we om eens af te spreken. Ik ben zoals o.a. Roodbaard ongetwijfeld kan onderbouwen helemaal niet vies van wat plezierig geslachtsverkeer, maar wat er die avond gebeurde zal altijd een snet op mijn ellendige bestaan zijn. Ik vertelde dat ik de vorige dag Indonesisch had gegeten en daardoor behoorlijk winderig was. Hij werd onmiddelijk wild van begeerte, want het rook zo vertrouwd. Hij beloofde alleen even te snuffelen, echter ging heel die joekel naar binnen. Mijn anus zal nooit meer hetzelfde zijn. Je zult merken dat hij doet alsof zijn neus bloedt. Jij. Jij bent een monster.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@relic, ff naar Nederland zit er voor mij helaas niet in, ik woon namelijk vlak bij de Spaanse grens. Verder rook ik geen wiet maar hash, van wiet word ik lui en aangezien ik 6 dagen per week werk moet ik een beetje bij de les blijven en met hash ben ik lekker ontspannen maar kan ik nog normaal functioneren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...