soldier24 Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 https://i.giphy.com/media/3oEduNF7DlpxgcHVJe/giphy.gif Soms zie je er maar 2 staan en soms een hele rits zoals vanochtend. “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 VANDAAR! Met mij gaat het best prima, ik ben wel toe aan vakantie! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyber-Danny Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 https://www.bd.nl/brabant/met-spoed-gezocht-honderden-mannen-met-baarden-en-lang-haar-die-klaar-zijn-voor-massale-vechtscenegrave-nes~a083e5e2/ Heey Kotter ik moest aan jouw denken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 Ik moet altijd aan kotter denken Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 /2015/08/emoji-in-real-life-liza-nelson-eggplant-aubergine-e1458389727599.jpg Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 Zijn verzetsstrijders Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 Hitler speelt een legendarische rol in Wolfenstein 2. Wat een acteur was dat zeg.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 >Anders doet de layout kut, het oog wil ook wat. ik zal je ogen wat geven ;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 Geef dan Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 Nou ja, het topic van Relic waarin hij random gesprekken met zichzelf heeft is dicht. Who knew... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Streepje X Geplaatst: 7 november 2017 Delen Geplaatst: 7 november 2017 Wie weet! ;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 >Echter, tis toch weer een paar honderd ballen he? Veel geld voor mij in ieder geval, dus zit in dubio over wel of niet doen. Ik zou het gewoon doen. Dan maar even niet eten en drinken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
berenboffer Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Uhurus Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 EURE! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Jeuj, net m'n functioneringsgesprek en ze verhoogde mijn salaris met 200 eure bruto zonder dat ik er om hoefde te vragen. Als admin heb je natuurlijk extra verantwoordelijkheid, dat moet beloond worden! Ik snap het wel. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Meer aidsremmers voor Jas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Sterf!!!!!!!!! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Jongahhh ik ben hooggeleid gek!! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Mod-aal ghngnghng! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Ik hou niet zo van garnaalen. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Ik ga ook uit pure armoe honderden euro's uitgeven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Milamber Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Een vraag voor de stumperts die taal zo leuk vinden: Is het mogelijk om iets langzaam te bakken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Vast wel Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Heeft een seksverslaafde ook last van seksueel-overschrijdend gedrag? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 november 2017 Delen Geplaatst: 8 november 2017 Bedankt voor het verneuken van mijn grap Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten