bkmeijer-2 Geplaatst: 28 maart 2021 Delen Geplaatst: 28 maart 2021 The Karate Kid 1 en 2. LaRusso is eigenlijk maar een vervelend ventje, maar het is Miyagi die toch met zijn wijsheden en wat ze samen doorstaan toch best vermakelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 4 april 2021 Delen Geplaatst: 4 april 2021 The Little Things. Denzel Washington, Rami Malek en Jared Leto. Kijken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bkmeijer-2 Geplaatst: 4 april 2021 Delen Geplaatst: 4 april 2021 Godzilla vs. Kong. Vrij simpel verhaal waarbij de menselijke personages niet meer doen dan nodig. Niet genoeg Godzilla, maar zeker genoeg Kong. Al met al best vermakelijk. The Karate Kid 3. Haalt het niet bij 1 en 2, maar het revenge verhaal is prima vermaak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 4 april 2021 Delen Geplaatst: 4 april 2021 Risen. De perfecte film om met Pasen te kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 5 april 2021 Delen Geplaatst: 5 april 2021 In Cobra Kai is hij nog steeds vervelend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 6 april 2021 Delen Geplaatst: 6 april 2021 Rambo III Pure VS/ Hollywood propaganda film tegen de Russen, want zij waren de slechterikken toen. 2 miljoen gezinnen zouden vernietigd zijn, babies in het voor gegooid, landmijnen die er uitzagen als speelgoed, en on top of that een Russische commandant die persoonlijk gevangenen martelt en met een high-tech chopper iedereen de moeder knalt. Zo ongelofelijk slecht en fout, toch van genoten met een bakkie chips op de bank. 6.0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Jacob's ladder remake, had wat spannenders verwacht... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Honey Boy Tijdje geleden dat een film mij zo wist te raken, prachtig hoe Shia LaBeouf hier zijn eigen vader speelt en zo probeert een trauma uit zijn verleden te verwerken. Waar ik het eerst maar een simpel acteur vond is dat na American Honey en deze wel even anders geworden. 8/10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Raya en de laatste draak Best leuk, prachtig geanimeerd ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 9 april 2021 Delen Geplaatst: 9 april 2021 Gebruik volgende keer ff enters joh paardenlul. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Pi (1998) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 Staat genoteerd ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 10 april 2021 Delen Geplaatst: 10 april 2021 The Fountain Tegenvallertje. Het symbolische had weinig substantie om aan te hechten waardoor het allemaal voorspelbaar en saai werd. Mooie muziek, dat dan weer wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Suïcide squad, onnodige bagger. Te weinig screen time van alle leden van het team, dom verhaal, de relatie van de joker en Harvey slaat nergens op, joker zelf is ook een debiel maar het ergste van alles vond ik nog wel de top hits van rond het jaar 2000 die je om de 5 minuten naar het hoofd geslingerd worden om geforceerd je een cool gevoel te geven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr.Doom Geplaatst: 12 april 2021 Delen Geplaatst: 12 april 2021 Aquaman, Vermakelijke actiefilm. Voelt meer als fantasy aan dan een superheldenfilm. Amber Heard ziet er ook heerlijk uit in de film, jammer dat ze zo ver naar rechts zit in de hot-crazy scale Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Alita Battle Angel De ogen zijn uncanny, en het is een beetje dertien in een dozijn, maar toch heb ik me stiekem best vermaakt. De actiescenes zien er gaaf uit en zitten soms precies op de lijn tussen bruut en kindvriendelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Re-Animator Practical Effects klassieker uit de glorieuze jaren 80 toen de ene na de andere horrorfilm uitkwam met dit soort special effects. Bloed en ingewanden vliegen in het rond in de heerlijk absurde finale, heb ervan genoten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 14 april 2021 Delen Geplaatst: 14 april 2021 Run. Thriller die vrij kleinschalig is in zijn opzet, en mede daarom nooit echt bijzonder weet te worden. Maar het is snel vergeven, omdat het wel echt verdomd spannend is: doel bereikt. 3 1/2 sterren. Godzilla vs. Kong. Rommelig plot, en zelfs een totaal onnodig sub-plot met Millie Bobby Brown. Maarja, ook hier geldt: daar komen we niet voor. De actie tussen de monster is best aardig gedaan. 2 1/2 sterren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 16 april 2021 Delen Geplaatst: 16 april 2021 Elevator to the Gallows Een man denkt de perfecte moorde te plegen op de baas van zijn minnares maar is toch wat vergeten en moet nog even terug, alleen dan stopt de lift en zit meneer vast. Vanaf dat moment gaat de hartslag omhoog en zit je met je neus op het scherm. 10/10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 18 april 2021 Delen Geplaatst: 18 april 2021 Big Trouble in Little China. Ik weet niet met welke intentie het is gemaakt, maar het is heerlijk campy vermaak. Grote aanrader als je van b-films/cult films houdt. Red Sparrow. Doordat het vaak onduidelijk was wat er nou eigenlijk gebeurde, was het weinig boeiend of spannend. Het ''Boe, Rusland slecht'' sentiment hielp ook niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
madeliefste Geplaatst: 19 april 2021 Delen Geplaatst: 19 april 2021 I'm thinking of ending things.. was na 3 kwartier in slaap gevallen, maar wil hem nog wel een 2e kans geven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 20 april 2021 Delen Geplaatst: 20 april 2021 1917 Vooraf een beetje huiverig dat de ''single-take'' niet te vermoeiend zou worden, maar gelukkig volledig ongelijk gekregen. Ik was helemaal aan boord voor deze achtbaanrit. Prachtige cinematografie ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 22 april 2021 Delen Geplaatst: 22 april 2021 Hij was goed hè! The Rock wist vooraf dus helemaal niet dat dit zo was met die single take. Ook helemaal niet door tijdens de film, zat er zo lekker in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 22 april 2021 Delen Geplaatst: 22 april 2021 Na 3 kwartier dus een eind er aan gemaakt kan The Rock concluderen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 22 april 2021 Delen Geplaatst: 22 april 2021 The Rock vond hem destijds ook wat tegenvallen, maar je verwoord het hier iig mooi :p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.