Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Ik zat met mijn dochter van 10 te kijken. Aan de hand van het verhaal + casting is dat wel een match. Tot de broodsnijmachine opeens in beeld kwam ? Waar ik me het meest aan stoorde is dat de "oplossing" van het verhaal altijd zo far fetched is. Waarom moet het zo ingewikkeld zijn? Omdat het plot anders zo dun is dat het geen verhaal van 90 min oplevert? Deel 2 en 3 binnenkort toch maar kijken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze laatste ook alledrie gezien en vond juist deel 2 het leukste. Het “historische” deel van deel 3 sloeg echt als een tang op een varken. Zo onrealistisch, hoe die tijdsgeest weergegeven wordt. Argumenten waarom: BEVAT SPOILERS!!!! - Iers accent dat iedereen opzet klinkt ECHT NIET Iers en is dus tenenkrommend om naar te luisteren - in die tijd kwam je er niet openlijk voor uit dat je gay was, zéker niet als je een armoedige immigrant was en ging je al helemaal niet toegeven aan je innerlijke lusten - iedereen kon zogenaamd dat duivels boek lezen wat voor 1666 eigenlijk niet kan, al helemaal niet gezien die mensen arme boeren waren en ook nog eens vrouwen. - plotholes, plotholes everywhere Anyway daar ergerde ik me dan heel erg aan haha. Verder wel vermakelijk drieluik hoor
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doornroosje Dat 1666 totale onzin is, dat ben ik 100% met je eens. Maar aangezien de geloofwaardigheid van de voorgaande delen toch al ver te zoeken was en het duidelijk was dat de films niet er op uit zijn om serieus genomen te worden, kon ik er wel in meegaan. @Rebenga Een 16+ film kijken met een tienjarige??
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
Jumper. Komt wat abrupt ten einde, maar voor de rest is het best leuk gedaan allemaal. The Coldest Game. Mis soms wat context waardoor het niet altijd even duidelijk is. Toch is het best leuk, maar simpel vermaak. The Atom: A Love Affair. Is een leuke historie (zonder Manhattan Project), maar voor duidelijkheid wel meer voor- en tegenargumenten en naambadges mogen gebruiken. Slag om de Schelde. De verschillende verhaallijnen zijn goed bedacht, maar het verhaal heeft een trage opbouw en de titulaire slag duurde te kort. En waar was Henk?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Hard with a Vengeance. Weet met een vermakelijk verhaal en nieuwe personages wederom de Die Hard formule met succes toe te passen. Live Free or Die Hard. Het is te merken dat die Die Hard formule hier al minder goed werkt, vooral met een McClane die bijna superheld taferelen vertoond. A Good Day to Die Hard. Afgezien van de soms toch creatief verzonnen actie set pieces, werkt het voor de rest (personages, verhaal, en acteer- en camerawerk) totaal niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fright Night Vluchtig vermaak, dat met een hoog tempo de plot uit de doeken doet, maar zelden verrast en waarin de personages vrijwel geen ontwikkeling doormaken. Dat doet de onschuldige sfeer alleen maar goed. Cijfer: 6,8 Fright Night Deze remake uit 2011 kent genoeg aanpassingen en moderne interpretaties om de boel fris te houden. Het helpt dat de cast goed werk levert en de vormgeving trefzeker is. Wel opvallend dat de (meeste) practical effects uit het origineel beter meegaan met de tijd dan het computer-gegenereerde spul uit dit deel. Cijfer: 6,8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...