Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Man man man wat is EA toch een kút bedrijf. Afgelopen weken niet toegekomen aan Fifa met een maat doordat we steeds aan DR3 of Killer Instinct bleven hangen in de gametijd, maar eindelijk maar begonnen. En jahoor, na 10 minuten ging de disc er weer uit. Waarom? Omdat EA het zo leuk vond om de beste fucking optie eruit te gooien op de next-gen versie, namelijk co-op online. Op de x360 deed ik het wekelijks, ik ging naar een maat of maat kwam langs, gooiden Fifa 14 erin en deden vervolgens FUT seizoenen op één van onze team. Dus dat waren we van plan, maar jahoor, wat blijkt, het kan niet meer. Ofterwel Fifa gaat 10x zo vaak stofhappen onder BF4 dan ik had verwacht. Oh, en offline tournament is eruit. EA zegt omdat weinig mensen het spelen, maar dat is natuurlijk zodat iedereen de World Cup DLC gaat kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Co-op online seasons kan nog wel.. Maar EA naait sowieso iedereen en het maakt ze geen zak uit. Een aantal unfixed bugs: -je kunt geen mensen vanaf de bank in je opstelling zetten in seasons, dan kriijg je een error tijdens het spelen -Diezelfde error komt bij co-op ook soms voor, als je squad file ineens random corrupt wordt omdat je de connectie verliest -Bij een klein gedeelte van de mensen, als ze je inviten dan crashed de game en gaat iedereen die in de party zit naar het dashboard. Ook als je midden in een potje zit. Die eerste 2 bugs zitten ook op de PS4, dus EA is gewoon te lui om het te fixen. Deze errors zijn al vanaf de release bekend en ze geven niet eens commentaar op hun eigen officiele forums
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er.. niks. Over het apparaat zelf niks, als iemand hem uit Duitsland importeert en tegen je zegt dat hij uit Engeland komt zou je hem geloven, niks is verbonden aan het land van koop. Enige nadelen zijn dat de games niet in de winkel te koop zijn, al kan je in Nederlandse webshops ze wel vinden voor 56 euro (DR3 bijv.). Wel moet je de DLC kopen in de marketplace van het land waar de game vandaag komt, maar dat is wel simpel om te schakelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, is echt waar :) In het verleden al is een game daar gekocht sowieso. Ook 2 weken geleden toen ik voor 56 euro Dead Rising 3 kocht, maar uiteindelijk het cancelde omdat ik het via de US marketplace wou kopen, kreeg ik het geld een paar dagen later netjes weer op mijn rekening. Het is niet te mooi om waar te zijn, het is echt gewoon mooi.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...