Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wel grappig dat iedere ps Fanboy gilt dat de ps grafisch beter is ( puur hardware ) . Ondanks nog een interview gelezen dat de X1 4k resolutie multimedia en games kan afspelen . Alleen zijn afhankelijk van de makers . Nu weet ik niet wat er de komende jaren gaat uit komen wat beter is dan 4K en of de ps4 dat al aan kan ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Serieus mensen, kap is met dat gezeik over die resoluties. Kan het woord niet meer horen. Er zijn zoveel meer en belangrijkere aspecten van een console dan dat. Deze generatie ga je waarschijnlijk een opkomst zien van MMO-achtige shooters (Destiny, The Division). Wat is er dan belangrijker, meer pixels op je scherm of een goed online netwerk? De PS4 doet veel dingen beter dan de Xbox, maar het online netwerk is er daar niet een van. Xbox Live heeft 300.000 servers en dedicated servers voor alle games, PSN als ik het goed begrepen heb 60.000. Lijkt mij dus onvermijdelijk dat dat beter gaat lopen op de Xbox. Maar PS-fanboys, veel plezier met je extra pixels (als dat al het geval gaat zijn). En daarnaast, de CPU van beide consoles is hetzelfde en de GPU van de PS4 geloof ik 30% beter. Nou god, het einde van de wereld is nabij. Ja, ik vind de PS4 ook gaaf en heb hem hier naast me TV staan. Maar het begint me te irriteren dat zoveel schaapjes blind achter elkaar aanlopen. O, ik heb gehoord dat de PS4 beter is, nou ja, dan zal dat wel zo zijn... Denk is na voor jezelf. En ja, MS heeft het ook deels aan zichzelf te danken met die beroerde marketing. Maar mensen, ga is wat genuanceerder doen. Moest er even uit. ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop wel op meer MMO-achtige shooters a la Destiny en The Devision. En als ik moet kiezen tussen exclusieve sp op PS4 of betere servers weet ik al wat mijn keuze is. Maar dat is nog te vroeg om te zeggen dat het zo is, maar ik vertrouwe meer op XBL als ik naar het verleden kijk en de feiten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat exclusives de doorslag geven. Voor de optimale ervaring zul je toch echt beide systemen in huis moeten hebben. Maar als ik moet kiezen dan zeker de PS4. De houding van Sony is gewoon goed en het is een pracht apparaat. Dan krijgen we straks nog infamous second son. Heerlijk. Dan ook nog the order 1886, uncharted 4... Woehoe!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de exclusieves van beide consoles valt echt nog niks te zeggen. Hoeveel is er aan beide kanten echt aangekondigd? MS beloofde 15 exclusieve IP's in het eerste jaar. Klinkt tof, maar ja, eerst maar is afwachten of dat ook goede games worden. En wat weten we van de Sony-exclusieve games? Daarnaast krijg ik nu erg het gevoel dat Infamous de hemel in wordt gepraat omdat het een van de weinige exclusieves voor de PS4 is de komende maanden. En ook over bijvoorbeeld een Titanfall is veel twijfel. Dus ja... Als ik naar de vorige generatie kijk had MS de eerste jaren de betere exclusieves maar is Sony de laatste jaren hard teruggekomen. Daarnaast gaat het, het zal je misschien verbazen, over smaak. Vooral dankzij de dikke multiplayer van Gears en Halo heb ik veel meer uren gestopt in de MS-exclusieves, dat ondanks dat Sony er denk ik meer had. Maar de PS-exclusieve games vond ik vooral qua singleplayer erg gaaf, maar daar doe je gewoon minder lang mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...