Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

Het is niet hetgeen wat uit maakt ben ik het helemaal mee eens. Maar aan de andere hand ook weer wel. Want je wilt natuurlijk dat je games soepeltjes lopen. Qua exclusives is xbox idd heer en meester qua sommige games (gears , halo voornamelijk). Maar tot noch toe kan ik niet oordelen tot ik de one in huis.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hij kan het ook wel aan, alleen moeten developers er nog mee leren te werken. Forza 5 draait 60fps op 1080p, mede dankzij de cloud support die Microsoft hen gaf waardoor ze zich daar geen druk over hoefde te maken. Ik ben zelf geen developer, maar waarschijnlijk is de PS4 op het moment makkelijker om mee te werken. Ze hebben ook al gezegd dat Halo 5 60fps/1080p gaat krijgen. Maar goed, Sony fanboys kunnen op het moment nergens anders op haten dus moet het maar zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zegt genoeg over jouw IQ als je jouw mening baseert op één controller die het wel doet :') Het zijn er overigens al meer dan 3 in ieder geval (ik werk alleen weekenden dus kan ook doordeweeks retour zijn genomen). Ik heb het eerste model van de Xbox 360 3 jaar gehad en goed mee omgegaan, en hij staat nu bij een vriend het nog even goed te doen aan wie ik hem ooit verkocht heb voor een nieuwer model. Ondanks dit ben ik niet te fanboyerig om te beweren dat (met name) het eerste x360 model geen slechte bouw had (of koeling, weet ik het). Overigens heb ik mij door een collega die er al 4 jaar werkt laten vertellen dat Sony controllers over het algemeen veel vaker terug komen dan Microsoft controllers. En nee, Klaas, die is meer Sony biased dan Microsoft (al ga je wsl beweren dat ik uit mijn nek lul).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het trouwens uit al die reviews niet gebleken hoe de strijd tussen de One en de PS4 nou zit? Op het moment lijkt het er op dat de PS4 iets geschikter is voor puur en alleen games. De One echter bied een mooier totaal geheel. Of de PS4 ook meer gaat kunnen, door middel van patches, zal de tijd moeten leren. Of de One echt nadelen gaat krijgen omdat het iets minder op games is gericht, zal ook nog blijken, want voor nu worden ze toch niet optimaal benut. En de eeuwige exclusive fight, blijft een kwestie van hechting aan franchises en smaak...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...