Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zei het al in n8w8 topic maar even kopieer/plak: http://news.xbox.com/2014/01/games-microsoft-studios-gears-of-war Microsoft heeft de Gears of War franchise opgekocht! Goed nieuws dus voor de fans, want dit staat gelijk aan een zekerheid van een aankomende Gears! Ipv Epic gaat Black Tusk studios er nu mee aan de slag, welke best nieuw is maar bestaat uit ervaren developers die enthousiast zijn met de serie, en bevat ook nog wat belangrijke mensen die onder Epic ook aan GoW werkten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien Klaasje wel weer zal haten zeg ik alvast: Triple A sequals > Indies. Begrijp me niet verkeerd, sommige Indies zijn geweldig. Walkind Dead was een fantastische ervaring even als The Wolf Amongst Us, maar het speelt zo snel weg. Ik wil het liefst een toffe game die lekker wegspeelt, gecombineerd met heel veel uren om het mijn geld waar te maken. The Walking Dead bijvoorbeeld was beter dan Gears of War Judgement, maar in GoW:J heb ik veeel meer uren gestopt. En bovendien zijn niet alle Indies zo goed als TWD. Vandaar dat ik liever 60 euro uitgeef aan een game van een grote developer waar veel geld in is gestopt met veel features om mij bezig te houden, dan kleine titels te kopen die je eigenlijk meestal een aantal uurtjes voor de singleplayer speelt en daarna niet meer aanraakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je met InFamous dat die steeds bij het onderwerp moet ook al heeft het er niks mee te maken? Naast een hoop nieuwe toffe IP's brengt Microsoft voor de fans de toffe series als Halo & Gears of War terug. Wat ik wou zeggen is dat ik die liever wil dan een shitload aan Indies.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Battlefield 4! Prachtige game en verslavende multiplayer. Volgens mij had ik jou al op XBL, toch? Je moet me dan sowieso inviten voor DR3, dan help ik jou met je singleplayer en tegelijkertijd level ik mijn eigen character met punten, en krijg ik ook de kills die ik bij jou maak :) Fifa kan je me ook voor inviten even als BF4. Waar ga je hem trouwens upgraden? Bij Game Mania kon dat alleen tot 31 december mocht je dat in gedachte hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoe zeg, net een hele lange chat met Xbox support gehad, begon allemaal met een klein probleempje waarom ik nog geen xbox music op mn one kon draaien, en toen zeiden ze ineens dat het niet met 'the Terms of Use' overeenkomt, om in Nederland uit andere stores, zoals de UK en US store, DLC en games te kopen, ofterwel: Als je in Nederland woont mag je wel games kopen, maar niet online, en je mag ook nog geen DLC!! Verder konden ze dat soort vragen niet helemaal meer beantwoorden, dus heb ik ff op de officiele xbox forums een topic aangemaakt. Ben benieuwd wat ze er daar over zeggen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...