Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lol, zegt iemand die geen X1 heeft. Je weet nog niet half de functies en het gemak van de X1 als je er geen hebt. En als je de Kinect wegdenkt kom je op dezelfde prijs als een PS4, met meer functies, alleen op het moment mindere resolutie in sommige games, wat toch wordt gecompenseerd door een voor mij veel betere lijst van games dit jaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een mooi aanvalspunt voor PS'ers inderdaad, en we weten allemaal dat PS'ers graag van aanvalspunten houden. Maar ik ben blij dat ik het niet hoef weg te denken. Het is een erg tof stukje techniek, dat verdomd goed werkt, zowel camera als microfoon. Gebruik het eigenlijk wel elke dag omdat je er gewend aan raakt om ermee door de menu's te vliegen of een party aan te maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>en we weten allemaal dat PS'ers graag van aanvalspunten houden Want een paar kapotte ps4 controllers gebruik jij niet als aanvalspunt :'). Ik snap het heus wel. Ik ben de enige die gewoon een andere mening dan jullie heb. Dat jullie dan gauw op jullie pik getrapt zijn snap ik ook nog wel. Maar dan ook nog de wijsneus uit gaan hangen? Joep en Roan jullie moeten nog veel leren in het leven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...