Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

The Lost City of Z Beetje langdradige film die makkelijk in 4 aparte delen gezien kan worden. De eerste twee zijn Fawcetts in kaart brengen en ontdekkingsreizen en dan als derde is het plots een oorlogsfilm. Het derde deel, dat weliswaar goed in beeld is gebracht, is mij toch net wat te lang. Het vierde deel, de echte zoektocht naar Z, is mij dan ook weer veel te kort. Voor de rest vind ik alle acteurs (bijna onherkenbare robert pattinson) en actrices puik werk leveren. Visueel is het allemaal mooi en prima, vooral sommige sets hebben ze prima in elkaar gezet en in beeld vertoond. De muziek vond ik dan weer niet zo op z'n plaats vallen. Al met al is het best een prima film die mij aangenaam heeft verrast. Eigenlijk op alle fronten als film vergelijkbaar met the legend of tarzan. 7 uit 10 prima's
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien het Film Topic deaud is.. Ik organiseer rond het weekend van Halloween een filmavond in het zuiden des Nederlands. Met een beetje geluk wordt het The Void. Deze film draait dan in een industriële loods in Heerlen. Check het event voor meer info: https://www.facebook.com/events/1718165338477792/?ti=cl
Link naar reactie
Delen op andere sites

The dark tower Leuke film, heb me er nee vermaakt. Eindelijk een film waarin ik me niet aan het kind erger. Miste wel erg veel uitleg, maar dat is vaak bij boekverfilmingen. Had hem liever wat langer gezien met meer achtergrond uitleg. Vrouwtje vond hem ook leuk. Straks ff lekker ketsen en dan is haar verjaardag ook weer gevierd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...