Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Wat voor onzin kraam je nou weer uit? Wees dan gewoon een vent en geef toe dat je fout zat. Big Hero 6 heeft alsnog meer dan 600 miljoen opgeleverd, maar ik begrijp nog dat je die misschien minder kan vergelijken met je geliefde Frozen qua grootte. Zootopia is echter hoe dan ook gewoon onzin om wat ik in de vorige comment al zei. Kus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Blade Runner, voor het eerst, ter voorbereiding voor Blade Runner 2049. Fantastische film, de practical effecten zijn zo goed gedaan dat het vandaag de dag eigenlijk nog niet eens lijkt op een oude film (vergeleken met bijv de science fiction film Logan's Run wat ongeveer in dezelfde periode uitkwam). Ben nu ook fan van Rutger Hauer. Hype voor 2049.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb captain america civil war, spiderman homecoming en beide avengers (weer) gezien. Stuk voor stuk zijn het vette films. Ook de nieuwe spiderman is zeker prima en behoort wel tot de betere mcu films. Alleen jammer van die sony marketing, aangezien het enige wat we eigenlijk niet in alle trailers gezien hadden was die plottwist. En nu ben ik wel pittig hyped voor de komende komende marvel films. Vooral in infinity war na die gelekte trailer. Zou bijna zeggen dc heeft geen kans, maar die nieuwe trailer van justice league en die flashpoint aankondiging zijn ook uitermate prima. Echt het golden age van cbms. MCU: 4 uit 5 primas (geen 5 dankzij enkele missers)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>>Je hoeft niet iedere te komen zeiken mijn shit niet goed geschreven is. Dat weet ik en jij schrijft net zo kut. Je kan ook een simpelere stijl hanteren, voor jezelf makkelijk, leest fijner en gezien de doelgroep is een formele tekst nergens voor nodig Groet

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee indd **spoilers** Gewoon saai. Het voelde niet eens als een verhaal, het waren maar een paar losse scenes van emotieloze personages en een paar bootjes... Op een gemiddelde dag op het strand in Scheveningen zie je meer mensen staan dan dat je ziet in deze film (idk of dit grammaticaal klinkt). Geen actie, nauwelijks geweld, irritante muziek, onzichtbare Duitsers, geen/nauwelijks tanks, kanonnen en ander militair materiaal, 'n een of ander kind gaat dood en niemand geeft een neuk - zelfs de vader niet, veel dingen onnodig herhalen, irritante spannende muziek die door heel de film door speelt, niks nada noppes.. oh had ik al verteld dat de muziek irritant was..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ook naar Dunkirk geweest met een groepje vrienden en liepen ook allemaal met gemengde gevoelens naar buiten. Niet slecht, maar ook zeker niet top. Super mooie beelden en bruut geluid (Dolby Atmos), maar verder heeft de film weinig tot geen inhoud. Vond het opeens ook een vrij eentonige film worden. Had ook graag iets meer 'voor geschiedenis' gezien over deze gebeurtenis, maar niks van dat helaas...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijna al mijn vrienden vonden hem geweldig en tijdens de film zat ik bij mezelf te denken of ik niet te kritisch ben... maar echt niet, de film kon mij gewoon niet boeien. Op een gegeven moment ging ik om me heen kijken en wilde ik eigenlijk gewoon niet meer kijken. Dat heb ik echt bijna nooit bij een film gehad. Ik had nog gelukkig van tevoren een korte video over Dunkirk gekeken (even geheugen verversen) en ik vond het wel leuk dat ze die kilometer lange golfbreker hebben gebruikt in de film, maar voor de rest was het geforceerde spanning, geen echte spanning.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...