Ga naar inhoud

Algemene politieke discussie


k1ng

Aanbevolen berichten

>Vindt het toch knap dat je binnen 4 jaar tijd 6 miljoen mensen van werkloos naar werkend kan krijgen. Iedere debiel kan mensen aan het werk krijgen door schulden te maken, geld uit andere landen te roven en ze vervolgens achterlijke taakjes te geven. Of zoals de Nederlandse werkloze zeggen "werk dat niet aansluit op mijn niveau". De Amerikanen zijn trouwens ook uit The Great Depression gekomen door tankjes te bouwen. Maar over het geniale economisch inzicht van FDR hoor je nooit iemand, dat komt omdat het niet zo lastig is.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
ghesus wat ben jij een onderontwikkelde struisvogel. 1. Waarom zou je je verlagen tot een land als Saoedi-Arabië om potentiële misdadigers af te schrikken? Het moord/geweldspercentage ligt in Nederland erg laag, en is in de loop van de jaren alleen maar om laag gegaan. 2. Fuck de kinderen in Afrika dan maar? 3. Uit de EU. prachtig. Je weet dat als we de gulden invoeren de gulden vervolgens veel te veel waard wordt en de Ned economie naar de kloten gaat? 4. Zwaarder straffen helpt (niet). is bewezen. 5. Strenger migratiebeleid. ben ik gedeeltelijk met je eens. Meer asielzoekers die echt vluchteling zijn (homo's oeganda etc.) minder arbeidsmigranten. 6. defensie: niet bezuinigen, politie: investeren. 7. helemaal mee eens. 8. ook mee eens. 9. kweenie, ik denk niet dat het helpt. 10. zie 9. 11. Goed idee (zonder sarcasme, echt waar) 12. Nee. Gewoon niet. Wie gaat ons aanvallen, Noord-Korea?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...